Opel zaprezentował jeszcze mocniejszą odmianę Corsy OPC, limitowaną do około 500 egzemplarzy. Nowy samochód testowany i optymalizowany był na północnej pętli legendarnego toru Nurburgring. Dzięki temu nowa Corsa OPC nosi dumną nazwę Nurburgring Edition. Samochód napędza turbodoładowany silnik o mocy 210 KM (192 KM w wersji standardowej) oraz momencie obrotowym wynoszącym 250 Nm przy jednostajnym obciążeniu oraz 280 Nm przy funkcji overboost. Jednostka ma pojemność skokową wynoszącą jedynie 1.6 litra co daje imponujące 131.4 KM z jednego litra pojemności.
Inżynierowie poważenie potraktowali kwestie przenoszenia tak ogromnej mocy na przednie koła. Samochód wyposażony jest w mechanizm różnicowy ze sprzęgłem wielotarczowym zwiększającym tarcie wewnętrzne. Poprawia to znacząco trakcję przy przyspieszaniu oraz zmniejsza wpływ nierównej przyczepności pod przednimi kołami. Zawieszenie zostało dodatkowo obniżone i na nowo zestrojone przez firmę Bilstein. Jeszcze mocniejsze i lżejsze hamulce dostarczyła firma Brembo. Samochód standardowo porusza się na ogromnych 18 calowych felgach o szerokości 8 cali. Pozwoliło to na założenie opon w rozmiarze 225/35.
Wszystkie te zabiegi pozwoliły stworzyć mały miejski samochód o nieprzeciętnych osiągach. Pierwsze 100 km/h pojawia się na liczniku już po 6.8 sekundy. Przyspieszanie o 80 do 120 km/h na 5 biegu trwa 6.2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 230 km/h.